16 maart, 2022
JCC Groningen heeft een contract voor een jaar getekend met marketingbureau ZZPair. Aangezien eigenaar Jefry Deuze actief lid is van de JCC, bezegelt dit een zoveelste samenwerking tussen de JCC en haar leden. ZZPair gaat voor onze vereniging een nieuwe huisstijl en een nieuw logo ontwikkelen.
“De JCC is bruisend en levendig, en dat mag nog meer geuit worden in de visuele identiteit. We gaan aan de slag met een logo en huisstijl die staan voor deze kenmerken. Ik kijk erg uit naar onze brandingsessies en natuurlijk naar het resultaat”, vertelt Jefry.
Ontwikkeling
In de komende weken gaat ZZPair met enkele leden van de JCC een brandingsessie organiseren, waarbij zij brainstormen over de gewenste richting. De opdracht wordt vervolgens uitgezet naar verschillende zzp’ers binnen het netwerk van ZZPair. Via een competitie zullen de zzp’ers met verschillende concepten komen en deze worden daarna met de JCC besproken. Deze manier van werken is vrij uniek voor ZZPair, want meestal gaan opdrachten rechtstreeks naar één zzp’er en vindt er geen competitie plaats.
ZZPair is een tussenpersoon die bemiddelt tussen bedrijven en zzp’ers in de marketing. ZZPair heeft de expertise om de juiste zzp’ers aan haar opdrachtgevers te koppelen. Jefry: “Hoe vaak zie je niet dat bedrijven iemand inhuren die zij niet kennen en ontevreden zijn over het product of dienst? Vaak hebben ze ook meerdere zzp’ers nodig, dus iemand die gespecialiseerd is in social media en iemand die kan ontwerpen. Bij ons krijg je de perfecte mix aan expertises. We creëren een eigen netwerk aan passende zzp’ers voor elke klant.”
En straks?
Het contract is voor één jaar getekend. Als deze opdracht goed bevalt bij beide partijen, dan zou ZZPair graag de stijl willen doortrekken naar social media en eventueel andere onderdelen van de marketing van de JCC.